مطلب3
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همیشه تنها و آدرس saidehsaedi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 26
بازدید ماه : 26
بازدید کل : 9810
تعداد مطالب : 52
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1



<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 26
بازدید ماه : 26
بازدید کل : 9810
تعداد مطالب : 52
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1

دریافت کد پیغام خوش آمدگویی دریافت کد خداحافظی دریافت کد پرواز پروانه

<-PollName->

<-PollItems->


Up Page
همیشه تنها
من هیچوقت دوست ندارم تنها باشم
یک شنبه 15 بهمن 1398برچسب:, :: 15:22 ::  نويسنده : هستی       

 

 

 

از من پرسید زندگی رو بیشتر دوست داری یا من رو؟

 

 

گفتم: زندگی رو...قهر کرد و رفت و منم تنها شدم...

 

با وجودی که خبر نداشت

تموم زندگیم بود

 

 

 

وقتی اشتباه بزرگی ازش سر زد و نتونستی ببخشیش...فکر نکن گناهش بزرگه...

بدون که روح واقعا کوچیکی داری

 

.از قلبت پیروی کن تا هرگز پشیمان نشوی .

.بزرگترین درس زندگی را بیاموز:عشق و فراموشی وبخشش .

.عشق ترکیبی از قالب دو روح در تن است .

.فقط یک شادی در زندگی وجود دارد دوست داشتن و دوست داشته شدن .

.سرخ شدن چهره رنگ پاکدامنی است .

.عشق مانند زبانه آتش است طلائی وسرشار از گرما .



نظرات شما عزیزان:

فاطمه
ساعت17:36---17 فروردين 1392
سلام سعیده جان من فاطی ام میگم من نمیتونم لینکت کنم چون بلگفا لوکس بلاگ رو لینک نمیکنه اگه دوس داری منو لینک کن خواستم بگم وبلاگ عالیی داری خیلی خوبه.: *

nafas
ساعت13:30---7 فروردين 1392
سلام سعیده من لینکت کردم از مسافرت اومدی منو لینک کن مرسی راستی عیدت مبارک خوش گذشت؟

رهگذر
ساعت15:22---14 اسفند 1391
سلام عزیزاین مطلبت واقعاعالی بود

دوست داشتی به وب منم بیا


poorya
ساعت15:34---15 بهمن 1391
وب با حالی داری به منم سر بزن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: