اگه دوست داشتی بخون و نظر بده
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همیشه تنها و آدرس saidehsaedi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 20
بازدید ماه : 113
بازدید کل : 9897
تعداد مطالب : 52
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1



<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 20
بازدید ماه : 113
بازدید کل : 9897
تعداد مطالب : 52
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1

دریافت کد پیغام خوش آمدگویی دریافت کد خداحافظی دریافت کد پرواز پروانه

<-PollName->

<-PollItems->


Up Page
همیشه تنها
من هیچوقت دوست ندارم تنها باشم
یک شنبه 15 بهمن 1391برچسب:, :: 15:17 ::  نويسنده : هستی       

 

عاشقم عاشق یک گل رز...

دل من از عاشقی شده مثل گل رز...

ارزو داشتم بیائی با همون یک شاخه رز...

رفتی اما... میچیکه خون از دل رز.

 

 

 

 

 

بهترین گلی که دوست دارم گل رز هست ...

 

 

 

 

 

با همه زیبائیش پر از خار ه ... اما چون دوسش دارم خار تیزو برند شم به جون می خرم.

 

 

هر کی دوسم داره تنها گلی که برام میاره رزه و من هر کیو که دوسش دارم واسش گل رز میبرم.

 

قشنگترین عکس واسه من عکس رزه

و زیباترین تصویر از عشق بازم رزه.

من عاشق رزم

انقدر دوسش دارم که خوابشو هم دیدم یه گل رز خیلی بزرگ

می خوای بدونی چقدر بزرگ؟

2 کف دستتو بذار کنار هم میشه اندازه رزی که تو خوابم دیدم

انقدر قشنگ بود که نگو

این رز از یه رز پژمرده بود اما خدا خواستو اینجوری شد...

وقتی پژمرده بود که از همه کس و همه چیز نا امید بودم اما یهو همه چی عوض شد

وخدا جوابمو داد.

اینو گفتم بدونی اونی که دوسش داری شاید یه وقتا ناراحتت کنه مثل خار رز اما اگه دوسش داری به جون بخر و نا امید نشو بدون که گل بی خار خداوند و بس.

و دیگه اینکه همیشه بعد هر غمی شادی بزرگی هست چون هیچ چیز دووم نداره جز خوبی پس تا می تونی خوب باش و به همه بدون چشمداشت خوبی کن.

و نا امید نشو حتی اگه دلتو شکستن بازم خوبی کن انقدر تا خدارو ببینی.

اونوقت دیگه هیچ چیز و هیچ کس ناراحتت نمی کنن.

ممنونم که این متن و خوندی.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: